To jest wersja archiwalna, wiadomość została skasowana: 04.06.2014 z powodu:
Zakończenie badania satysfakcji klienta.
Zakończenie badania satysfakcji klienta.
Badanie satysfakcji klienta.
01.04.2014
Szanowni Państwo,
w trosce o zapewnienie wysokiej jakość usług świadczonych przez Urząd zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety dotyczącej Państwa doświadczeń i opinii związanych z Urzędem. Ankieta jest w pełni anonimowa, odpowiedzi będą analizowane i przedstawiane jedynie w postaci zbiorczych zestawień.
Będziemy bardzo wdzięczni, jeśli zdecydują się Państwo poświęcić 5-8 minut na udział w badaniu. Zebrane wyniki pomogą nam w lepszym dostosowaniu naszych usług do Państwa oczekiwań. Badanie jest realizowane w ramach projektu „Doskonalenie standardów zarządzania w administracji rządowej”.
Ankieta dostępna jest w tym miejscu:
platforma.cyfrowymanager.pl/cm.php/cdInquiry/showPublic
Opublikował: Grzegorz Kowalik
Publikacja dnia: 01.04.2014
Publikacja dnia: 01.04.2014
Dokument oglądany razy: 2200