bip.gov.pl
A A A K
To jest wersja archiwalna z dnia 03.11.2020, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Korekta treści.

Koordynator do spraw dostępności.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Polkowicach pełni Pani Monika Podsiadlikowska - Starszy specjalista ds. kadrowo-administracyjnych.

Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz.1696 i 2473) do zadań koordynatora ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami będzie należało:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Polkowicach;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Polkowicach;
3) monitorowanie działalności Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Polkowicach, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane Kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Polkowicach -

Monika Podsiadlikowska


Adres do korespondencji:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Polkowicach
ul. Górna 3/3, 59-100 Polkowice
telefon: 76 8456016
e-mail: polkowice@wrov.wiw.gov.pl



Opublikował: Grzegorz Kowalik
Publikacja dnia: 03.11.2020
Podpisał: Grzegorz Kowalik
Dokument z dnia: 03.11.2020
Dokument oglądany razy: 445